close

SEVENTEEN - Darl+ing 歌詞

SEVENTEEN - Darl+ing 歌詞

《Darl+ing》為Seventeen出道六年以來首度發行的英文單曲。

是一首能夠感受到對對方充滿愛意的溫暖情調。

歌名的部分也添加了加法符號,寓意著「特別的你和我相遇,成為我們完全的一體」,與心愛的人真誠地分享「成為一體很重要」的訊息。

也包含Seventeen希望與全世界所有人團結成「我們」成為一個完整存在的坦率願望。

【MV】https://www.youtube.com/watch?v=bTtNV6hgDno

【Dance】https://www.youtube.com/watch?v=TSchGC0AGbk


You know without you I'm so lonely 你知道,沒有你我會很孤單---Vernon

When you're not here 911 calling 當你不在這裡時,我會打給911---Vernon

Into your heat again I'm diving 再次進入你的腦海裡,我在潛水---Vernon

Darling you Darling you baby 親愛的你,親愛的你,寶貝---Vernon

Fighting round in circles where is the way out 在圓圈中打轉,哪裡才是出口---圓佑

'Cause I know that our love was hotter than the sun 因為我知道我們的愛情比太陽更火熱---圓佑

Yeah the taste of this tequila I'm drinking now 我正在喝的這種龍舌蘭酒的味道---珉奎

Isn't bitter than my heart 不比我的心苦澀---珉奎

(If you know this) (如果你知道這一點)---Dino

I want to know our problem blood type or DNA 我想知道我們之間的問題,血型或是DNA---Dino

Friends see my feed and worry, do you babe? Yeah 朋友看到我的食物就擔心,你也是嗎,寶貝?---Dino

Been waiting for your call every night 每天晚上都在等待你的電話---DK

But I can't wait no more 但我不能再等了---DK

Dialing you-u-u, sorry darling you 打電話給你,你,你,抱歉,親愛的你---Woozi

You know without you I'm so lonely 你知道,沒有你我會很孤單---Joshua

When you're not here 911 calling  當你不在這裡時,我會打給911---Joshua

Into your heat again I'm diving 再次進入你的高溫,我在潛水---Joshua

Darling you Darling you baby 親愛的你,親愛的你,寶貝---Joshua

You know without you I'm so lonely 你知道,沒有你我會很孤單---Hoshi

If you won't be here 911 calling 當你不在這裡時,我會打給911---Hoshi

Falling to you I'm always diving 落在你身邊,我總是在潛水---Hoshi

Darling you Darling you baby 親愛的你,親愛的你,寶貝---Hoshi

Darling with me under the sun 親愛的,在陽光下和我一起---Jun

I know that you're my one 我知道你是我的唯一---Jun

I don't wanna let you go 我不想讓妳離開---S.COUPS

I can't think of being alone 我無法想像獨自一人---S.COUPS

What am I supposed to do 我該怎麼辦---S.COUPS

And I gotta let you know 我必須讓你知道---S.COUPS

You got my heart like it's yours 你得到我的心,就像它是屬於你的一般---S.COUPS

Don't wanna say goodbye 不想說再見---圓佑

(If you know this) (如果你知道這一點)---The8

I want to know our problem blood type or DNA 我想知道我們之間的問題,血型或是DNA---The8

Friends see my feed and worry, do you babe? Yeah 朋友看到我的食物就擔心,你也是嗎,寶貝?---The8

Been waiting for your call every night 每天晚上都在等待你的電話---勝寬

But I can't wait no more 但我不能再等了---勝寬

Dialing you-u-u, sorry darling you 打電話給你,你,你,抱歉,親愛的你---Joshua

You know without you I'm so lonely 你知道,沒有你我會很孤單---Woozi

When you're not here 911 calling 當你不在這裡時,我會打給911---Woozi

Into your heat again I'm diving 再次進入你的腦海裡,我在潛水---Woozi

Darling you Darling you baby 親愛的你,親愛的你,寶貝---Woozi

You know without you I'm so lonely 你知道,沒有你我會很孤單---淨漢

If you won't be here 911 calling 當你不在這裡時,我會打給911---淨漢

Falling to you I'm always diving 落在你身邊,我總是在潛水---淨漢

Darling you Darling you 親愛的你,親愛的你---淨漢

I see you, you see me 我看著你,你看著我---The8

I care for you, you care for me 我照顧你,你照顧我---The8

We can be all we need 我們可以成為我們所需要的一切---Jun

Promise I won't take you for granted never 我承諾,不會將你視為理所當然,永遠---Jun

I'ma treat you better 我會更善待你---珉奎

(I'ma treat you better) (我會更善待你)---Dino

I'ma see you better 我會看到你更好---珉奎

(I'ma see you better) (我會看到你更好)---Dino

So honey now come into my arms yeah 所以親愛的現在進入我的懷抱吧---Joshua

Kiss me baby 親吻我,寶貝---Joshua

Kiss me baby 親吻我,寶貝---Vernon

You know without you I'm so lonely 你知道,沒有你我會很孤單---DK

When you're not here 911 calling 當你不在這裡時,我會打給911---DK

Into your heat again I'm diving 再次進入你的腦海裡,我在潛水---DK

You know without you I'm so lonely 你知道,沒有你我會很孤單---勝寬

If you won't be here 911 calling 當你不在這裡時,我會打給911---勝寬

Falling to you I'm always diving 落在你身邊,我總是在潛水---勝寬

Darling you Darling you baby 親愛的你,親愛的你,寶貝---勝寬


~~~The END~~~

Thank You For WatchSEVENTEEN - Darl+ing 歌詞

arrow
arrow

    rainbow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()